Pengantin Wanita Pengsan Dan Di Larikan Kehospital Selepas Malam Pertama

Sharing is caring!

Pengantin Wanita Pengsan Dan Di Larikan Kehospital Selepas Malam Pertama|Seorang wanita yang baru saja berkahwin terpaksa di larikan kehospital karena mengalami kecideraan teruk di bagian kemaluan selepas mengadakan malam pertama dengan suaminya.
Kejadian yang berlaku di Coyoacan, Mexico itu dikatakan si isteri,meraung kesakitan selepas beberapa minit mereka bersama, “isterinya meraung kesakitan akibat saiz penis suaminya terlalu besar dan telah menyebabkan isterinya pengsan, kata adik mangsa.
Selepas kejadian itu, isterinya itu telah di kejarkan ke hospital dan pihak hospital mengesahkan vagina isterinya mengalami kecedaraan dan terkoyak akibat daripada hubungan seks mereka itu.
Salah satu mitos yang di yakini banyak orang, khusunya mereka wanita yang berusia muda adalah kemaluan lelaki yang besar dapat membuat hubungan mereka akan menjadi lebih menarik dan memuaskan.
Kononya mereka percaya sensasi yang dirasakan jauh lebih nikmat, padahal dalam faktanya banyak wanita yang tertipu dengan kepercayaan itu dan pada akhirnya tersiksa dengan ukuran penis pasangannya yang terlalu besar.
Hingga hubungan intim menjadi satu keterpaksaan yang mahu tidak mahu harus di lakukan dan ingin segera cepat selesai karena kesakitan.
Ramai sebenarnya wanita yang sudah menikah mengakui jika saat penis berukuran besar masuk mereka bukan merasakan kenikmatan malah sebaliknya, dengan sakit yang luar biasa akan membuat semangat hubungan intim menjadi hilang.
Beberapa pakar juga menjelaskan meskipun liang vagina wanita memang di ciptakan dengan bentuk elastis dan mengikut ukuran penis, namun vagina juga memiliki batas tertentu untuk menahan rasa sakit jika ukuran penis terlalu besar.
Ramai lelaki berpikir jika memiliki penis besar adalah simbol kejantanan yang tangguh, tapi sebenarnya ke elastisan vagina wanita sebenarnya bukan untuk itu, akan tetapi di peruntukkan bagi proses persalinan dan bukan untuk sensasi kenikmatan hubungan intim suami isteri.
Pakar menyarankan kepada isteri yang memiliki suami dengan penis besar agar melakukan pemanasan sebelum berhubungan intim.
Pastikan pelumas didalam vagina bisa membuat penerimaan yang lancar untuk mengurangkan rasa sakit,jika hal ini tidak berhasil cobalah meminta bantuan doktor pakar untuk mendapatkan solusi.
Kepada lelaki, perlu mengambil berat tentang fakta ini, cubalah anda memahami perasaan pasangan anda, biarlah saiz seperti burung pipit yang penting berkicau sampai azan subuh.
Tags: #kemaluan suami #Pengantin #Pengsan #terlalu besar #Wanita
Sumber eb

Baru Pantang 4 Hari Suami Paksa Bersama Sampai Rahim Tersembur Keluar. Dalam 5 minit Terpancut Keluar Darah Seketul Seketul.

Perkahwinan itu nikmatnya terlalu indah…

Loading...

Tapi yang jadi bergolak antara sebabnya bila pasangan yang disangka baik & nak jaga kita rupanya terlalu kejam & baran.

Sebab tu kita perlu memilih pasangan yang terbaik untuk diri.

Ini kisahbenar tentang seorang suami yang terlalu kejam kepada isteri…

Jadikan ia pengajaran…
Dipaksa berpantang di rumah mertua. 
Assalamualaikum kak. Saya dah selamat lahirkan anak kedua… Sekarang tengah berpantang hari ke 17.

Tapi tempoh berpantang saya tak macam pantang. saya dipaksa suami untuk pantang dirumah maknya di Shah Alam dengan alasan masa anak pertama dulu saya dah pantang di rumah mak saya.

Lepas saya lahirkan anak, saya minta CL yang saya tahu bagus datang rumah… CL tu urut, mandikan saya, tungku saya & mandikan anak..

Loading...

Best sangat rasa… Lepas CL keluar nak balik tu mertua saya bagitau CL lepas ni jangan datang lagi rumah ni… sebab mak mertua saya dah dapatkan CL lain…

Terkejut saya kak. Saya dah bayar deposit untuk 14 hari rawat saya pastu servis CL ni memang sangat sangat best… Malangnya saya tak dapat nak pertahankan… mertua saya tengking saya…. dia suruh saya jangan cakap & suruh masuk bilik.

Bidan main main…. 

Esoknya ada sorang makcik ni datang…. masa dia urut saya tak sampai 15 minit.. mertua saya cakap sudah sudahlah urut saya… saya sihat ja.. disebabkan makcik ni kawan mak mertua saya… dia pun ikut… terbiar saya kat situ.. tanpa urut habis.. tanpa tungku… saya pun bangun & mandikan anak sendiri.

Sedih yang amat….. saya cuba call mak..suami saya rampas phone & yang buat saya terlalu sedih bila suami saya tutup pintu bilik & cakap nak bersama.

Suami ajak bersama… 
Allah… tengah pantang ni bang… baru 4 hari… tak boleh bersama sampai nifas kering…

Di kemaskini dan Di olah Oleh : Kisah Benar Media Network

Sharing is caring!

Loading...