Tampaknya kehamilan yang luar biasa telah terjadi pada wanita dari Tiongkok ini.

Dia telah memecahkan rekor Dunia Guinness untuk masa kehamilan terpanjang, yaitu 17 bulan masa menunggu bayi yang manis.

Dia adalah Wang Shi, wanita yang berhasil mengejutkan dunia kedokteran karena usia kehamilannya yang nyaris berusia satu setengah tahun, dan itu juga adalah sesuatu yang tampaknya tidak mengganggunya.

Kejadiannya di rumah sakit di provinsi Hunan Tiongkok, 2015 silam.

Saat itu, dokter menyatakan, bahwa bayi tersebut cukup nyaman di perut ibunya dan ingin buru-buru dilahirkan.

Terlepas dari risiko yang bisa ditimbulkannya, keadaan kesehatan bayi maupun Ibunya sangat sempurna, karena anak di dalam kandungan itu memiliki berat badan 3,8 kilogram, dan ukuran tubuhnya pun cukup sehat dan masih sesuai untuk berada dalam kandungan.

ILUSTRASI. (wikihow.com)

Kehamilan ini melebihi catatan terlama sebelumnya, yaitu yang dilahirkan setelah 13 bulan masa kehamilan.

Ayah dari anak ini mengatakan, “Para ahli menunjukkan bahwa ada kasus wanita yang membutuhkan waktu 13 bulan untuk melahirkan, tapi tidak pernah sampai 17 bulan. Faktanya adalah mereka tidak menjelaskan alasan mengapa hal ini bisa terjadi.”

Upsocl

Walaupun masa tunggu bisa diperpanjang, dokter mengatakan bahwa jika kehamilan itu mencapai usia 18 bulan, mereka harus melakukan operasi caesar.

Setidaknya pasangan bahagia tersebut akhirnya akan bertemu dengan anak kecil mereka. (anggi/rp)

Luah Gembira Kahwin Suami Orang Di FB. Komen Netizen Ni Buat Dia Terus TERDUDUK

Seorang wanita gembira umum di FB tentang berita bakal berkahwin dengan suami orang. Bila baca komen netizen je terus buat dia terduduk. Allahu. Jom baca dan kongsikan.

LUAHAN WANITA KAHWIN SUAMI ORANG

Salam min. Inshaalah saya akan berkahwin dengan suami org. Niat saya nak kawin sebab si suami selalu ngadu isterinya x masak, x urus rumah, dan pemalas. Hubungan di ranjang pun dinggin..

Kepada para isteri diluar sana. Jika suami awak nak kawin lagi, jgn salahkan perempuan tu atau suami awak. Cuba awak cek diri sendiri. Kalau awak pandai jaga laki tak mungkin laki awak cari lain.

Tu je.. doakan isteri suami saya berubah dan doakan rumah tangga kami yang bakal dilangsungkan…

KOMEN NETIZEN YANG SENTAP

1. Halalalalalalaa..kak,kalau dia boleh cerita buruk bini dia kat org..nie haaa potong kuku aku nie..esok2 dia cerita plak buruk kau kat bakal bini no3..kihkihkih sembang kuat kau nie kak..bakal laki kau tu kaki kencing..jumpa pulak dengan org kaki sondol..alamatnya dhoomm machale dhoommm machale..huhuu kbaiii

2. Betul tu sis.. sayer ngaku sayer pun x pndai jage laki.. sbb tu laki sayer kawen laen..

maner sempat nak jager laki sayer sis.. balek kerojer je penat. thn lps beranak kecik lagi nak layan bby sayer nieh.. dua org yg besau tu lak asek nk suruh ajor kejer skola..

skrg madu sayer pulak raser nyer dah x pndai jager laki pulak sayer tgk..

sbb baru beranak bulan feb tu ari ,, skrg ngndung pulak lagi. biler dah ngndung dia pemalas giler smpai laki sayer x bley msuk bilik dia.. alahan bau bdn laki sayer dia x thn..

agknyer laki sayer nak kawin kali ke tiga ke tak ye? sbb kami dua2 dah x pndai jager laki skrg niyehhhh.. .. bile jalan je sayer sibuk dukung bby, madu pun sibuk dukung baby, perot dia pun nk boyot da x sexy mcm dulu da.. ciannn laki kami xder saper nak tolong pegangkan tgn dier dah mcm zmn mude mude

xpe la kalau dia nak jugak kawen lagieyehhh.. kami redho.. ..
yg penting bakal madu ketiga ni x yah beranak lyehhhhh… kitrg mandul kan madu ketiga jeyhhh nanti.. cari yg dah menopos ke.. jadik xde la istilah penat jager anak2 ,, xde la istilah badan gemok lps bersalin,, confirm laki kami xkn kawen dah buat kali ke empat kan kan kan

okbai sis.. selamat pengantin baruuu ..

## tegeliat lidah haku nk tulis bahasa budak2 skrg. kira jadik gak la kot

Sumber: KRT

Kredit : khalifahmailonline